Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvod

Prodávajícím (provozovatelem) je společnost NordiN, s. r. o., Korunní 2569/108, Praha10 - 10100, která je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložka: 282921  IČ: 06484778, DIČ: CZ06484778, +420775 973 797, e-mail: obchod@oblecsi.cz (dále jen prodávající).
Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí.
Kupujícím je i každá fyzická či právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s požadavkem, aby jí prodávající opatřil zboží, který nemá zařazen v nabídce, s úmyslem koupě tohoto zboží.
Používáním web-stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami. Daňový doklad – fakturu obdrží kupující spolu s objednáným zbožím na adrese, kde bylo zboží objednáno, případně po dohodě je možné odeslat faktúru taky elektronicky, prostřednictvým e-mailu.

Nakupování na stránce prodávajícího není určeno pro osoby mladší 16 let.
Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.

2. Objednávání - nepovinná registrace

Nakupovat na stránke www.oblecsi.cz smí kupující, který se řádně registruje a je přihlášen anebo provede nákup bez registrace, anebo projeví zájem prostřednictvím objednávkového formuláře na web-stránkách prodávajícího

Registraci provedete kliknutím na odkaz registrace v horní liště stránek. Veškeré údaje musí být vyplněny zcela pravdivě. Údaje uvádějte včetně diakritiky. Zadejte vaši e-mailovou adresu a zvolte si heslo. Zadaný e-mail slouží zároveň i pro přihlášení. Heslo nesdělujte žádné jiné osobě a pečlivě si jej zapamatujte. Na jeden e-mail může být založen pouze jeden účet
Pokud zapomenete heslo k vašemu účtu, můžete si nechat zaslat nově vygenerované heslo na uvedený e-mail.
Pro přihlášení používejte odkaz v pravém horním rohu. Zde vyplňte váš e-mail a heslo zvolené při registraci.
Po přihlášení můžete v sekci nastavení účtu měnit kontaktní údaje a sledovat již uskutečněné objednávky.
Zvolíte-li nákup bez registrace, nezadáváte heslo. Tím pádem Vám není vytvořen profil a nemůžete se přihlásit.

3. Nakupování - postup

Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Poté zadejte počet požadovaného zboží, velikost a barvu. Klikněte na "do košíku". V pravé horní části se vám zobrazí aktuální stav košíku. Pokračujte v nákupu.
Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci Košík. Zde můžete i mazat jednotlivé položky.

Pokud máte již nakoupeno, pokračujte v košíku pod odkazem "Objednat". Bude vyzvání k přihlášení pod již existujícím uživatelem. Nebo budete mít možnost se registrovat jako nový uživatel, případně můžete zvolit nákup bez registrace.
Ve třetím kroku je potřeba vybrat způsob doručení a způsob platby za objednávku. Další informace včetně cen naleznete ve spodní části stránky. Můžete si rovněž vybrat doručovací adresu. Získali-li jste slevový kod (např. zasláním fotky se zbožím), zadejte jej pro uplatnění slevy do kolonky "Dárkový certifikát". K objednávce můžete také připojit komentář, v případě nějakých úprav nebo jiných přání. Zaškrtněte odsouhlasení těchto obchodních podmínek a klikněte na "Pokračovat na souhrn objednávky"
V posledním čtvrtém kroku zkontrolujte celou objednávku a jestli vše souhlasí klikněte na "Závazně objednat". 
V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracování. V tuto chvíli již není možné objednávku měnit.

Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné.
Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.


4. Doručování

Zásilky jsou doručovány prostřednictvím České pošty, Zásilkovny anebo Kurýrní služby PPL
Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, faktury, dokladu atp.), poté je produkt zaslán nový.
Zboží při přepravě je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu. V případě viditelného poškození balíčku, máte právo odmítnout vyzvednutí zásilky.
Zásilku se snažíme předat přepravci  co nejdříve. Nejpozději však do tři pracovních dnů po obdržení závazné objednávky.
Platba probíhá prostřednictvím dobírky přepravce, převodem na náš bankovní účet či pomocí platební karty.
Při platbě prostřednictvím dobírky platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky. Ceny poštovného jsou pevně stanoveny a naleznete je zde nebo pri výběru dopravy.
Platbu lze provést také převodem peněz na náš bankovní účet č. 2701373992/2010 (FIO Banka). Po přičtení peněž na účet (cca 1-2 dny po odeslání) je zásilka následující pracovní den odeslána. V případě, že máte zájem o platbu pomocí bankovního převodu, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny.
Platbu lze provést také online pomocí platební karty.  V případě, že máte zájem o platbu pomocí platební karty prostřednictvím platební brány GO PAY, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny.
Balné je součástí poštovného.


5. Výměna zboží, reklamace, vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Vyměnit velikost, barvu...můžetejednoduše podle instrukcí zde. Žádosti o vrácení zboží  do 14 prac dnu prosím vyplňte a zašlete dle instrukcí zde.  Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy), žádost o výměnu či reklamaci nám můžete dále oznámit jakýmkoliv jiným způsobem - například písemně poštou, elektronicky e-mailem, telefonicky apod.
Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popřípadě požadovat jeho výměnu za jasně stanovených podmínek:
Žádost bude oznámena do 14ti dnů od obdržení zboží a do dalších 14ti dnů bude zboží odesláno na naši adresu.
Ve vrácené zásilce bude přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému, případně alespoň číslo objednávky, abychom ji mohli u nás v systému vyhledat.
Prodávající má právo odečíst z vrácené kupní ceny náklady vynaložené na uvedení výrobku do původního stavu.
Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) nejsme povinni vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než nám spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že nám zboží odeslal, viz § 1833 NOZ.
V případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
V případě odstoupení od kupní smlouvy vracíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které jsme od Vás na základě kupní smlouvy přijali, stejným způsobem. Přijaté peněžení prostředky vracíme jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Vy jakožto spotřebitel souhlasíte a pokud Vám tím nevzniknou další náklady.

Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14ti pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.


6. Reklamace

Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky a vztahuje se zejména na: vadu materiálu, vadu potisku, chybně zaslaný druh zboží oproti kupní smlouvě, chybně zaslanou velikost zboží oproti kupní smlouvě. Reklamace se naopak nevztahuje na běžné opotřebení zboží.
Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze či může být reklamace neuznána.
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy). Osobní odběr nelze považovat za takový způsob doručení.
Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
Veškeré reklamace oznamte oznamte prosím co nejdříve e-mailem: obchod@oblecsi.cz, telefonicky: +420775 973 797).
Své reklamace zasílejte na adresu NordiN s.r.o., 28.Pluku 624/9 Praha 10100 Vršovice  s kopií paragonu a s popisem závady anebo s vygenerovanou žádostí.
V případě uznání reklamace hradíme jak poštovné, které zaplatíte Vy při zasílání zboží k nám, tak poštovné, které zaplatíme my při zasílání zboží k Vám.
V případě neuznání reklamace hradíme poštovné, které zaplatíme my při zasílání zboží k Vám. Poštovné při zasílání zboží k nám platí při neuznané reklamaci zákazník.


7. Záruční doba

Na veškeré zboží prodávané v tomto e-shopu je poskytována zákonná záruka v trvání 24 měsíců od nákupu zboží. Nákupem zboží se rozumí datum doručení zboží zákazníkovi.

8. Mimosoudní řešení sporů ADR

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:


Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 12000 Praha 2, E-mail: adr@coi.cz, Web: www.adr.coi.cz  a Sdružení českých spotřebitelů, z.ú., Tel.: 420 495 215 266, E-mail: spotrebitel@regio.cz, Web: www.konzument.cz Procesní pravidla přístupná zde. Poplatky za řízení nejsou, jazyk: čestina, může být vedeno ústní nebo písemnou formou

nebo Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00, Praha 1 (www.finarbitr.cz),

nebo platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí http://ec.europa.e­u/consumers/odr/


9. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů je zprácována v samostatném dokumentu zde.

 

V Praze 1.3.2021

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení